Subject: Inquiry Regarding Grilling Regulations on Balconies and Terraces
From: "Daiva Pretzmann | Morso Baltic" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 16:24:21 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud,

Esindame ettevõtet, mis tegeleb grillide müügiga. Soovime saada ametlikku
selgitust korterelamute rõdudel ja terrassidel grillimise kohta. Palume
täpsustada, kas sellistes kohtades on lubatud kasutada söe-, gaasi- või
elektrigrille ning millistel tingimustel.

See teave on meile oluline, et saaksime oma klientidele anda õiget ja
usaldusväärset infot kehtivate reeglite kohta.

Palume edastada teave kehtivate nõuete, piirangute ja tuleohutusreeglite
kohta.

Ette tänades,

____________________________________

Dear Sir/Madam,

I represent a company engaged in the sale of grills. We would like to
request official clarification regarding the regulations on the use of
grills on balconies and terraces of apartment buildings. Specifically, we
would like to know whether it is permitted to use charcoal, gas, or
electric grills in such locations, and under what conditions.

This information is important for us in order to provide correct and
reliable guidance to our customers when they ask about the applicable
rules.

Could you kindly provide information on the relevant legal requirements,
restrictions, and safety guidelines?

Thank you in advance for your assistance.

Su pagarba/Best regards

Daiva Žemaitė-Pretzmann

Mobile:+370 618 64458; mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; www.morsobaltic.com <http://www.morsobaltic.com/>